Tuesday, December 23, 2008

mahaguru dan tripnya..


aii semue.. tomorrow will be the historical in my life..im gonna diijabkabulkan..kah3.. xde la..gurau jer.. esok aku turun kl..sesape nk gado,jom la..kite lawan kapak krismas ni..ho ho ho

asalnya plan,ikot akak aku yg no 4 tu..die ade party yg realvoice tu..yg tu thn depan..7 hb jan..tuptap,abah aku xkasi pegi..perust gak la..aku da plan baik punye nk jumpe bakal suami aku ni..hihi terpaksa dibatalkan pada saat2 yg tidak akhir..ekeke

one day around last week on friday,my along ni cakap nk gi kl..nk jumpe "kawan" die..hah! peluang baik..pucuk dicita ulam mendatang.. haha aku ckp la,nk ikot..along aku wat2 xdenga jer..haha siot jer..xnk kasi aku pegi..korg taw? hati aku da bebunge2 bile dapat taw peluang aku nk gi kl tu da semakin cerah .. hihi

pujuk2 punye pujuk,dia kasi pegi..dgn syarat..kne jage mawi.. ARGGHH! ade gak upahnya..cis..tp xpe.. plan sentiasa akan bertukar tgn..ye x? nnt,pandai2 la aku ngelak..ckp nk kua detim..hiahiahia korg musti sedia maklum,peluang aku nk jumpe buah ati ulam jantung tu dah bersinar2 bak intan payung..wahahaha

plan yg akan bercahaya gemerlipan tu akan dilaksanakan esok..kul 430 pg bertolak dari kb ke lipis..gi amek anak agkat die dulu..pastu,trus ke kl..hehe aku punye la suke..tido malam xlena dow..makan xselera bia la abes 3 pinggan nasi semalam..kkiikiki

tp satu bende yg memeningkan aku ialah aku xpandai naek komuter..hihihi amponz.. angah aku lak xnk anto..suh aku nek komuter..along aku pon same.. ayat angah aku a power.. nk detim boleh,tp jgn la detim kat shah alam..nnt ade yg kantoi ag.. hahaha yg kantoi detim dulu tu akak aku yg no 4 tu..hihhihihi

ok,berbalik kepada td..cane nk naik komuter ni? tade sape pon nk ajo aku...sob3.. sedih aku.. hihihi dar ishah alam ke mid..ish..aku tgk peta yg di cari kat tenet pon da fenin taw..
ni la peta yg serba cket aku paham..maksud nya,kene tuka stesen lepas angkasapuri tu yer?


ke ade sesape yg bulih tulun aku..sila2..hehe mekaseh atas keprihatinan korg..hoho

2 comments:

lolita said...

oi2 mende arr akak no 4

Anonymous said...

mum la cek yah weis..haha puas la..jupo cek amai..huhu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails