Wednesday, February 11, 2009

hari2 yang mosyamm...~~

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua bakal kaum ibu dan bapa.. disini... lahirnya..sebuah chentaa..wakakaaka saya bosan sebeno nye nih.. sebab saya bosan la saya asek dikacau oleh budak yg bernama Kinah ni.. pagi2 lagi dia duk mencapture gmbo budak2 yg bosan macam saya ni.. kalau saya dapat shot menarik muka dia tgh bosan,siap la dia nnt!! huh~~
kebosanan saya ditemani dengan kamera kesayangan..saya menerjah lagi..

:: ni saya..tunggu Cik Sue mai..stgh jam kami tungguuuuu.. ::

:: ni duit peninggalan saya..nk idup sampai esok..haha ::

:: antara keperluan diri.. maaf la..loreal+maybelline tu dibeli sblm sy tahu ia antara brg2 yg perlu diboikot.. ::

:: ni shower set saya.. haha baru je beli tadi.. ::

saya berharap,hari2 bosan ini akan berakhir nnt..sbb...saya nk pegi jumpa opa!!!! huhuhu~

6 comments:

Anonymous said...

shower set pown ade eik?
owhhhhh...
lawa baju kamo eik?
cam pasukan boria pown ade gak kalo kamo ngan rakan2 kamo bergambar bersama..
wat team boria 2...
wahahahhahahahahahahhaaa..
:P

Unknown said...

cis cis cis..tu baju kerja aku lerw.. sampai ati ko ckp team boria..team boria pon xmmpu nk pakai baju tu taw..bwhahaha

aah..shower set tu yg xtahan tu..nak beli yg bese punye,skali beli yg satu set..melayang rm10 aku..

haizz

Unknown said...

bosan jer g shopping ek??
ish3x....

=)

Unknown said...

bukan..bukan macam tu..[hehe betul3]

ala,shopping tu jer,pastu beli wafer..haha kalau byk duit,nk je beli baju baru..hihi~~

Anonymous said...

ala..
kire team boria la gak kan?
pakai baju sama-sama..
pakat sama2..
whahahahahaa...

Unknown said...

ape da.. poning eden..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails