Wednesday, April 15, 2009

misunderstonggeng!!

:: bajet cenyum..padahal nak ilangkan tensen~:

0800 : bertolak dari umah ke kolej
traffic bergerak perlahan..

0830 : sampai kolej dan terus bersiap2.

0840 : bergegas ke kuliah sbb kelas start kul 0830 lagi

0845 : sampai lam kelas,just 2 org je baru sampai..

0846 : baru tahu kelas stat kul 0900

beberapa saat kendian....

"aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggggghhhhhh!!!"

salah sape? jadual tulis 0830, alih2 jadi kul 0900.. mataku rabun atau lecturer tuka last minute?? tp xpe..xrugi pon.. just kalut je la..takut lambat masuk kelas and xpasai2 xleh sign kehadiran..

baik kan aku? hes3

6 comments:

Monsieur Anonymous said...

haha~
cek r jadual..

melor said...

bakpo x online gak.edit gamba ko aku so!

Unknown said...

hehe..cek doh la..tp jadual tu diubah dengan senang lenang oleh lecturer sendiri

Unknown said...

mekyah,time aku online,mg idle.. aku bukan sokmo2 online lonih.. ha ha blog pon dop update nih..agpon,aku exam weih! haizz edit gmba mano?

melor said...

haiz.aku emel la gmba tu senam2.emel huk yahoo mu deh.huh!

Unknown said...

hihihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails