Monday, June 15, 2009

ade adik pon menyusahkan....~


cuma nak cakap aku benci adik lelaki aku tuh..
  • menyusahkan
  • menyakitkan ati
  • menyampah akan kewujudannya
pandai guna strymx,tp xreti nak bayar..balik2,abah mintak aku ,yah dan ma yang bayar.. adil ke?

lagi satu, bila dia nak maen game dia,terpaksa tuka modem lama sbb modem wireless yg ktorg slalu guna tu xkuat katenye tp ktorg yg gune wireless ni xde pape masalah pon.. ktorg nak guna tenet pon terpaksa tunggu berjam2 sampai dia puas maen..aku rase,otak dia yg ada masalah kot.. cinabeng!!!!

kalo camni,baek xpayah pakai strymx..

kalo potong pon ok gak, xde la aku slalu bertekak ngan budak tuuttt itu.. mencik3..

dah3..aku nak balik umah sewa! menyampah tengok dia,motor dia,bilik dia.. kelibat dia pon aku xhingin tengok!!!

p/s: aku da sorokkan modem lama tuh! padan muka dia!!

7 comments:

aken_surf said...

adik bradik xbaik gaduh2...aku ade adik sorang je...sllu gak gduh,tp ble xtegur ni rse besalah plak..klu dia xde,aku btul2 kesunyian

sciatic said...

hm np de bgitu????
kerna de pk de berada d phak yg benar..
hahaaha
apelah

fazrin2211 said...

takpe, kecik2 gado, dah besar nanti rapat,hehehe

cathenclox said...

agagaga..korg tahu? b4 aku balik kolej,dia wat muke monyok jer taw.. huhuhu~~
tp aku kasi balik la modem tu.. kesian punye pasal..hahaha

SaRaH NoRDiN said...

wakakaka
ko ni mmg pemarah betol la ami.
sumer mo marah..
wek wek..
ermmm..ko bengang ngan adik ko..
aku bengang ngan abg aku!!
ish2

cathenclox said...

kita sama2 bengang la sarah..hahaha tp aku baik..aku kasi balik modem tu kat dia..skrg ni,da pandai cakap elok2 da ngan aku.. kkdg,aku xmintak pon nk guna tenet,dia cakap, jap ek.nak abeskan satu game nih..wakaka da cuak ngan aku tu..

cathenclox said...

kita sama2 bengang la sarah..hahaha tp aku baik..aku kasi balik modem tu kat dia..skrg ni,da pandai cakap elok2 da ngan aku.. kkdg,aku xmintak pon nk guna tenet,dia cakap, jap ek.nak abeskan satu game nih..wakaka da cuak ngan aku tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails