Tuesday, August 18, 2009

hospital oh hospital..

assalamualaikum..

aku agak kepenatan cket nih.. smlm lepas kls abes kul 1030 mlm, ma aku kol..suh balik.. sbb dia nk gi spital..katenye,nak cari parking susa.. aku nih,sebe salah taw.. mmg la aku xde kls arini (selasa), tp da plan ngan membe2 nk kua jenjalan .. tp aku sygkan ma aku..aku balik jugak..

pikir pny pikir idea ape nak kasi kat pakgad,akhirnye jumpe jugek..

memandangkan bas yg angkut budak2 lain xsampai ag,aku pon ape ag..idupkan enjin kete, terus g kat pakgad.. pakgad tny la,hang ni p mana? aku jawab la balik, hp saya tertinggal kat kelas di P1.. pakgad pon bukak pagar,sambil ckp,ati2.. cewahh!! dia tataw yg aku xbalik smula ke kolej..ngehehe musti dia wiso thp hamster pny ..wakaka ye ar,dah mmg aku xbalik ke kolej smlm..

kemudiannye,aku pon memecutla sesuka ati perut ku yg comel lote ini.. kete xbyk,ye ar..da dkt kul 11mlm da time tu.. pecut pny pecut,sampai la aku ke destinasi yeyeh! ma aku ni satu,da taw aku nak balik,dia g kunci pagar pulak.. nk tunggu bkk pagar tu la lame nye.. aduhaii

da masuk umah sambil memegang beg lapy yg xbrape comel ini,abah aku pulak tny,nape balik malam2.. haish.. babap gak baru tahu.. aku pon ape ag,perli la sepam dua..

"abah arr..ma ajak gi spital,xmo.. xromantik betul.."

kwang3.. abah aku mase tu ngah maen game cik chuzzle, terus blah.. malu ar tu.. ekeke

pastu,cam bese la..keje mendonlod dan berFBian la sampai tertido..

pagi td,tersedar munyik msg.. opa yg msg..tp aku xreply,aku sambung tido balik.. hehe kul 5 lebih woo,aku manyak ngantok maaa~~

pastu,aku bgn balik kul 630,mandi2 siap2 nak gi spital.. amik ma aku kat skolah dia,terus pegi ke HUSM,kubang kerian..

aku lam ati,musti lame nih..ye ar,nk amek no giliran dulu,nk kene tunggu giliran, lembab tol.. alih2,ma aku cakap,kejap je nih..amek darah ajer.. fuhh!! sebbaik.. kalau nak amek darah,terus gi KRK,gi bilik no 11 amek no giliran.. tol x membe2 yg duk usm? jeng3..

kul 8 amek no,kul 830 amek darah ,kul 845 balik..hahaha ma aku ckp,arini time amek darah,sakit.. dktor pelatih yg buat.. hes3.. ape da..aku buat xsakit pon,ni kan pulak doktor pelatih.. aduhaii malang betul..

pastu aku basuh kete.. (nak cakap jugak!)

hehe ok la..itu sahaja tuk arini.. ade cerita,aku kongsi ag..

p/s: alamak! lupa relpy msg opa...

4 comments:

+betterSINGLE+ said...

wowowwo..
ank mithali..
hihi..
knape ko xckp ko g mndi??
knape msti gtau ko bsuh keta??
hahahahahahahaa

mystearica said...

wahahaaha
aku malu la nak cite..ekeke

basuh kereta jarang2 skali, bila basuh ajer,musti la mau kecoh satu umah! ahaks~

lolita said...

basuh keto pong gegey -___-"

mystearica said...

musti la.. aku basuh keto jah,abah pon bowok gi jale.. tu gerey tuh,.,.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails