Tuesday, August 25, 2009

kene tanda...~


1-Anda rasa anda hot?
yer..tersangat.. memandangkan keadaan dorm yg begini,saya dikatakan HOWT!

2-Upload gambar ke sayangan anda!
semua syg ar.. kalo x,xgune amek gmbo..bek delete ajer..hihiih



3-Kenapa Anda Suka Gambar Ini?
sbb kami kurus..hehe the good old days maa~

4-Bila kali terakhir anda makan piza?
erm..besday ma aku aritu.. 15hb augusto..

5-Lagu terakhir yang anda dengar?
mawi-seroja.. hahak~

Mari menyusun seroja bunga seroja...aa~~ a~~ a~~

6-Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
belek2 spek mata oren ku..

7-Selain dari nama anda sendiri,Anda suka dipanggil dengan nama ape?
lana lang.. hehek~ dulu opa panggil aku lana..

8-Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori..
xleh blah tol soklan.. paksa rela,deh!

  1. opa
  2. che lyn
  3. che yah
  4. paan
  5. kaksya
  6. fateen rafhan nadia
    ~Siapa No.1 kepada anda?~
    dia lah opa sayer.. hehek saya sayam opa..

    ~Bagaimana pula No.3?~
    owh..ini kakak saya.. xde pape yg spesel ttg dia..semuanye bese2 saje..hek3~

    ~Pendapat anda pada angka 4~
    angka ke no? Mukan bende same je ke? Hahak

    ~Kate sesuatu tentang orang ke 2~
    huh! Budak ini sangat bencikan dhobitah sekolahnyer.. lain kali,gocoh laluh la budok ija!!

    da setel da tag dari violet si ungu biru.. haha

5 comments:

violetless said...

weh tu gmbaq atas feri...mu g penang tak gtau aku pon...heee ayat cm hg dah kenai aku ja..heee

:p said...

ehem3
:$

cathenclox said...

@ violet
hahaha..aku pon tataw ko duk penang..hak3~

tu time blaja sane dulu.. mase tu kurus2 taw..

nnt ade mase,aku gi lagi penang.. kene rotate la ngan opa bab2 jumpa nih.. ujung thn ni ker..haha

@che lyn
gedio ehem3?

violetless said...

ujung tahun ni nak mai penang ke??arap2 aku ada penang time tuh...

SaRaH NoRDiN said...

wuaaa
nape nama aku xde da??
adakah sbb aku llame x bukak blog?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails