Saturday, September 12, 2009

Ape aku dah buat.....

Assalamualaikum...
ape aku da buat ni.....
argghhh~~~~
kenapee....
oh...tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....
tim kai yaa................
hahahahaahaha...
aku bosan sebenarnye.. tataw nk post ape.. xde idea.. huhu~
korg bukak pose ngan ape petang ni?
aku saje je tny,sbb aku nk jawab jugak soalan ni..
saje nk kasi korg tahu.. kikikiki
menu hari ni nasi goreng, sirap laici, dan puding jagong.. kalau bernasib baik,dapat la aku merasa akok jagong telipot.. tu pon kalo abah aku sempat balik umah..
ye ar..abah aku bz ngah kutip zakat fitrah tu,.,
haa.. bercakap pasal zakat fitrah ni, korg da byr ker? jgn wat2 xigt pulak.. xberkat idop kalo xbayo.. hehe suh fmly korg la byr if korg xkawen ag.. cam aku xpe la..abah aku da setelkan awl2 dah..
ni ade abah aku citer pasal org nyah nk bayar zakat fitrah kat masjid smlm..
mmg klako gile ah.. pakai seksi siot,gi masjid.. skali cakap, "ustaz..." garau nk mamposh!
tahan gelak aje abah aku ngan membe dia kat masjid..hahaha
kalo aku ade pon,aku nk tegelak jugak..
tp kan,nyah dressing kalah aku taw.. aku pon xreti nk menyeksi camtu..
seksi pon xpna.. hahahahah
ngan mekap dia, kalah la korg2 semua..
dayah_blueberry pon kalah jugak.. alat mekap dia ag byk dari ko ler!haha
fifi xpe,dia xmekap..(cecey..cam tetaw aje..haha)
violet tu aku tataw la..macam kaki mekap gak tu..hahah
sarah? hmm..ko kalah gak sarah..xyah nk ngader ckp ko terer mekap!wuakaka
nnt kene blaja ngan dorg cara mekap yg anggun..
aku kan nk jadi anggun.. wekk2..
ok la..aku nk layan fb..tgk ade ape yg menarek di hati dan minda ku yg cumel ni.. wakakaaka
p/s: bila dapat jumpa opa...bila ni..ku menghitung hari...
Photobucket

4 comments:

+betterSINGLE+ said...

ye mmg ak x mekap..
xreti pon..
hahahaha

cathenclox said...

hahaha..
ati sorg gadis comey yg mengatakan ko xreti mekap..haha

aku pon xreti gak.. kalo mekap,aku takut muka aku jadi telampau pelik..hihi

violetless said...

amboi dediam hg ngutuk den ye..ala aku mekap kalo kua je..kalo aku g kelas takdok aku nak mekap sakan aih..buang mekap aku ja...hahah..nak jumpa opa ka??weeeeewwwiiiittt!!

cathenclox said...

hahaaha..
aku bedak compack pon aku tinggal kat kolej..pakai bedak carry je la,wat tepek kat muka nih..huhu~
xla.. dia tunggu dwet dia masuk dlu,br dtg cni.. pnt tunggu duit dia taw..huuuu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails