Thursday, September 24, 2009

jumpa geng lama..~

Assalamualaikum..

konflik sebentar...huhu

ok,ku sudah bersedia tuk memberitahu cerita ini..wakaka

smlm,enul msg aku,ajak gi umah kakyan.. open house.. aku pon setuju la..
alih2,dia cakap lak pas umah kakyan,dia nk gi umah membe dia.. membe dia aku xknl pon..
tp dia pujuk2 aku,akhirnya,aku setuju jugak la..

duk xlama,yaya pulak msg aku,,tny nk kua ke x.. aku ckp la,aku kua ngan org laen dah..
dangg! kantoi pulak.. kakyan lupa jemput budak2 ni..aku pon tataw nape kakyan lupe ajak dorg.. majuk gak la si yaya ni.. aku lak xsedap ati la..nape aku dijemput,org len xdijemput..padahal kawan je semuanye. last2,aku ckp,xjadi la jumpa yaya ngan ana,ina,dan nida..


baru je setel hal tu,angah aku lak ajak gi jeram linang.. aduhaii.. pemes nye rase... tetiba lak jadi wanted! kakaka tolong2..jgn spy sy macam artikel the spy in the green hat. wuakaka aku kenselkan ngan angah aku.. sbb aku maleh nk ikut dah..fenat2..

pagi tadi,enul cakap,dia kene kua ngan mak dia dulu.. mase tu da kul 11 pagi.. kul 2 baru nk pegi umah kakyan.. huh? lewat tol.. plan dia,memula gi umah kakyan,pastu umah membe dia yg aku xknl tu,last skali gi kbmall jumpa geng lama.. aku dgr plan dia pon penat dowh! aku cam refuse jugak la sbb ati aku dah sampai kbmall da sbb nk beli modulator.. dia takut aku xjadi ikut dia,dia pon cakap la,xjadi umah kakyan. gi umah membe dia aje.. lagi la aku tanak.. membe dia pon aku xknl,konfem segan2 dambaan pilu punyer! hahaha


alih2,aku cakap,xnk pegi.. aku da fening2.. last2,aku pegi gak kbmall. pinjam kete akak aku.. kete aku eksiden,masuk bengkel ler.. sape pny keje la tuh..
( ehem.. nk spoiler rear wings ni ek?)



akhenye,ni la gmbo aku ngan geng lama.. huhu..


dapat modulator, mouse baru.. plus gelang kristal.. hehe wane pepel..hehehe











Photobucket

2 comments:

opa said...

sape belikan mp3 tu ami

Unknown said...

ami le yg belikan.. huhu.. tp xleh pakai lak kat kete ami.. geram tol..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails