Wednesday, July 14, 2010

LJM

ape tu LJM?
lelaki jantan malaya..hahaha

bukan ar..
LJM tu lembaga jururawata malaysia.

so,budak2 yg amek nursing,perlu amek LJM dulu b4 kerja.
xde LJM,xde lesen..
so, kalo keje jugak, menjadi kesalahan la sbb xde permit..

huhu

ceritanya,aku kene isi borang LJM lah.
dah isi semua dah.tadi dah nk hantar kat akademik,
alih2,xde plastik tuk letak gmbr pasport..
aparra.. MEDO xkasi plastik pong!
dah ar dia g edit gmbo sampai xnmpk dah keaslian muka aku.
kokye pon,agk2 la sampai nk tuka teros wane kulit aku..
bukannye ade jerawat pon..ish! xpuas ati nih!

so,aku pon xjadi la hantar..
tensen betul la keje2 tertangguh ni..
ase burden gile kat palo otak..

xpe2,aku cube gak cari plastik itu..
kalo xde jugak,xtahu la..

huhu..

p/s: tenkiu ma sbb sponsor yuran preksa LJM. it cost RM55.

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails