Friday, December 31, 2010

aku dan skandalss

haaaaiiii~~
bertemu kembali dalam segmen bercinta..
wakaakaka

sory la..tajuk xde kene mengena ngan topik pon..
hihihi

arini tanggal 31 december 2010..
mesti byk post pasal ape yg kita dah buat sepanjang setahun
bla3..

tapi aku xnk la citer pasal tu..
aku nk citer pasal skandal2 aku masa skolah dulu..

hahaha 

skandal ni jarang2 je jumpe..
alah..dah nama nye skandal..
kan? kan?

tadaaa...
ni la skandal aku..
hihihihi
skandeles sengoti!

kununnye,nk jumpe arini sbb nk borak2 je..
last2, g shopping..hahaha

bygkan la baju harge rm3.50 sehelai..
lawa gak tshirt tu..hihi

tadi beli dress.. hemm..
nk kai nnt dating ngan dak mok lah..
hihi

pape pon,we have fun..
lepaking kat mcD wakaf che yeh
sambil minum mcflurry..
hihi kan waktu smyg jumaat,kedai2 byk tutup..
mcD pon tutup.. ktorang duk lua je tadi..
hoho

mcD dah bukak,ramai la yg masuk..
semua lapar..hihi

nyum2.. makan la fav meal aku..
spicy ciken mcdeluxe.


pastu,aku g anto la skendel2 aku ni balik umah dorg.
balik umah,kakak n adik2 sebuk sama mencuba baju baru yg aku beli.
~_~

p/s: opa..rindu ni... :(



Photobucket

2 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

ami..!..
boolat T__T da mcm aku da boolat nyer

cathenclox said...

tu lah... T______T

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails