Friday, January 7, 2011

cerita kawan - kawan

dah brape hari xupdate..
huhuhu
bajet ade org bace..hak3

aku di sini,just nk kongsi masalah yg dipendam di dalam hati sejak berminggu-minggu.
tp xla sampai sebulan lagi dipendam..

skrg ni trend org cari keje.
nk cari keje,kene ade resume.
aku ni rajin la cket g jumpe lecturer, email lecturer mintak suh beiki resume.

tp kawan2 just take for granted.
tahu mintak je ngan aku.
tp xreti nk berusaha.

bukan aku ni jenis kedekut.
aku kasi je kalo org nk tgk resume aku.
xkisah pon. 
tp jgn tiru bulat2 dah la..
copy cat pulak.

tp ada segelintir ni,
mintak resume aku.
last2,ckp xtiru pon resume aku,xkemas kate nye..
ade tu pulak, sebok tny aku apply mane..
bila aku gtau aku apply mane, terus dia senyap..
aku tny balik dia apply mane, xnk gtau..
byk alasan.
takut org len lebih dari dia kot?
wallahuallam.

tp ada jugak yg baik.
lepas mintak resume dari aku,
siap suh aku apply cepat2 kat mana2 company.
or else, lmbt dpt interview.
yeah! itu la kawan yg aku suke.
xkedekut nk berkongsi ilmu dan pengetahuan.

well~
inilah ragam manusia.
ada yg baik,ada yg kurang baik.
ada yg selfish, ada yg eatfish..

kita xleh jgka..
yg xpernah tegur kita slama ni,
tetibe tegur semata2 nk resume.
ada yg tegur nk ckp goodluck interview.
ada jugak yg tegur just nk tahu aku apply mane..

aku mintak maaf la yer kalo ade 2 3 org tny aku tadi,
aku apply mane..tp aku bls gitu2 je..
sbb td mmg xtahan sgt dah..

pape pon, wish me luck..
ade interview this sunday!

p/s: pada yg terasa,im very2 sorry.. :)

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails