Monday, February 14, 2011

belajar bahasa perancis

recently,aku dah start balik pelajaran perancis aku yg terbengkalai sejak setengah tahun lalu..

macam mane aku bulih terjebak dengan bahasa ni?
dulu la...
masa tu,aku g amek opa kat stesen bas..
ade la pelancong dari perancis ngan awek dia..
tegur aku.. 
nk tny mane cyber cafe.. 
dia g ckp france ngan aku..
pastu,baru dia ckp english..
tp pny la aku xpaham english dia..
frenglish kot? 
hihi 
pastu,aku ade paham la cket, dia cakap nk g CC..
aku pon kasi direction..
then,dia xpaham.. owh! teruk sungguh english aku time tu!!

never mind..i'll show u the direction..

opa lak duk diam je..
saje j nk buli aku..huhu

actually,pelancong tu baru sampai dari perhentian.

sejak dari itu,aku dah tuka passion aku ke france pulak..
dulu jepon haip!!

j'aime la katekan~~

seronok jugak.. pelik pon ada jugak dengan bahasa dorg..
pape pon,aku enjoy..
mane la tahu,satu hari nnt ade peluang keje kat sane ke?
jumpe balik plancong tu ke..hihi

bak kate dory dalam finding nemo...
terus berenang.. terus berenang..

p/s: paris, city of love.. :)

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails