Saturday, February 26, 2011

upper and lower



pEnaH x diKaLaNGaN KawAn2 AndA MenAip mCm Ni?

aku cukup xsuke org yg menaip macam ni..
bagi aku,macam ada masalah mental aje..
serial killer alphabet.
ape cikgu dia xajar ke masa sekolah dulu
bila mana nk gune uppercase, lowercase..
hentam keromo saje kamu ni!

aku mula2 tgk cara penulisan ceni masa kat chatroom dulu..
ramai jugak la yg taip gini..
biasa budak2 la..
dia nk attention supaya org approach dia kat chatroom tu..
tapi,aku ignore je budak ni..
and... kalau aku jadi moderator kat chatroom,
aku kick aje.. xpon,banned terus! 
wakakaka

lepas tu,jadi trend pulak..
sampaikan ke dalam SMS penyakit ni menular..
kadang2,aku nk bace sms ceni pon sakit mata tau!
and evenmore,aku xreply lgsg kalo dapat sms ceni..
huhu sorry,bro!

erm..
kalo ade yg terase,
padan muke!

uppercase + lowercase = congek cakdung!

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails