Friday, April 8, 2011

Eksperimen Ke Atas diri sendiri

Pernahkan anda menjalankan eksperimen ke atas diri sendiri?
jika ya,kita serupa!

kdg2,seronok jugak jadi bahan uji kaji sendiri..
sbb kita leh tahu progress nya, ujian yg dilakukan selamat, sbb ia xmelibatkan orang lain.
hanya kita sorg aje!

huhuuhu

memandangkan aku ada penyakit misteri "fly me to the moon" ni, anything yang aku makan,mesti ada effect dia.

cthnya,aku xboleh makan buah mangga. sbb fly me to the moon akan amek masa  yang lama nk mendarat ke bumi nnt.

aku juga xboleh minum pulpylicious.. mungkin sbb di moon dorg xsuke ngan buah oren. 

selain daripada itu, satu lagi minuman fav aku, iaitu 100 plus, dia akan menyebabkan kebocoran tangki kapal terbang. aku xnak jadi headline berita2 kat media massa nanti bahawa aku penyebab kapal terbang leaked..hihi  sori sesangat CNN, aljazeera, BBC dsbg..kalo masuk tv1,tv3, aku amat la teruja sbb aku berjaya mengalahkan cerita karut marut dorg pasal video seks datuk seri anwar ibrahim.

apa lagi eh?
any ideas?


Photobucket

1 comment:

Jerung Gergasi said...

penyakit fly me to the moon???????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails