Tuesday, April 5, 2011

Perhentian dikenang

ini bukan cerita pulau perhentian.
ini cerita baik punya cilok!
kwang3

Semua musafir/pelancong etc terpaksa menghadapinya : berjam lamanya sebuah perhentian diantara penerbangan ke destinasi pilihan di sebuah lapangan terbang yang tidak dikenali. Daripada berehat di kerusi yang tidak selesa di tempat berlepas, kenapa tidak sahaja ambil peluang keemasan anda dengan kemdahan di lapangan terbang atau lebih baik, jelajah sendiri bandar tersebut?



worldairportguide.com ada menawarkan perkhidmatan di lebih 200 buah lapangan terbang di seluruh dunia.  kebosanan di Paris? Ruangan Lapangan Terbang Charles de Gaulle termasuklah butiran lengkap mengenai kemudahan lapangan dan pengangkutan, dan juga tempat2 yang menarik seperti Eiffle Tower. Tanyalah ejen pelancongan anda jika anda memerlukan visa utk melicinkan perjalanan anda di sana, dan berikan masa untuk kembali semula ke lapangan terbang untuk penerbangan yang dinanti2kan itu.

jadi,janganlah anda terkejut beruk apabila ada diantara kawan2 anda menguplod gambar2 mereka bercuti ke sana ke sini di facebook memandangkan itu hanyalah STOPOVER TO REMEMBER!


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails