Tuesday, December 30, 2008

samsung dgcam

arini,aku dengan bergaya nye gi bayar deposit digicam samsung..ahaks.. xde la bergaya sgt..tp ok la tu.. akhirnya,impian nk miliki digicam tu selangkah ag nk tercapai..tunggu loan masok jer..pastu,terus gi amek..bwhaha

aku gi last day pny promotion..cina tu kasi free 4gb,m.tripod,battery rechargeable..pergh.. tip top..seb bek aku gi tempah last day..kalo x,konfom dapat 2 gb jer.. ahaks.. haa..lagi satu,dapat free towel+keychain samsung.. huhu ni antara yg termurah la.. rm399.. kire ok la weih.. 7.2mgpxl.. gmbr pon lawa..fx die pon vogue gak la.. huaaa.. boombastic,fantastic,stalactic.. wakakaka

die nye berat,123g tnpa SD+battery.. huhu ringan kan? ringan la tu bg dgcam yg murah.. kalo ade duit,aku nk beli yg bulih pulas2 tuh..haha baru terkehel tgn aku nnt..hihi xpon,olympus..hehe.. tp,its all about the brand..aku xkesa sgt pon,jnji ade kamera sendiri..takat kamera pakai filem,belambak kat umah ni..rosak plak tuh..hiahiahaia sebenarnye,hati tersangatlah girang smpai aku pny perut memulas pon boleh dikontrolkan time gi beli tuh..haha nnt,aku tunjukkan secara rasminye kamera dgtal aku yg baru tuh kat blog..wakakaka kaler pink,siott!!~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails