Friday, January 2, 2009

azam tahun baru

ni short list azam tahun baru tuk bulan january sahaje..ekeke
  • beli digicam
  • langsaikan hutang piutang
  • dapatkan lesen memandu L.
tapi kan,ade dah yg da tercapai..haha ni haa!! kamera digital aku.. my brand new one!!~
lawa kan? murah jer..aku ni mmg xmampu nk beli yg mahal2..tp aku puas ati sbb pasni,xde la aku susa2 nk pinjam ngan owg len bile ade event2 penting..tol x? hihi
azam kedua dan ketiga tu dalam proses.. hutang tu,myb esok atau lusa la..aku maleh nk gi ATM nk transfer duit..cikeding punyer bank..ckp je la kene daftar tuk internet banking ngan sms banking..wat susa2 jer aku nk kene gi byk kali ATM..da la die nye ATM server asek down sejak tahun baru nih..haizz

azam yg ketiga iaitu dapatkan lesen L.. arini aku da wat latihan memandu motorsikal 2jam..esok myb dapat wat ag sejam.. pastu,3jam kete wat direct..ahaks.. waaa..suke nyer..syukur kat ALLAH.. azam aku bakal tercapai dalam bulan satu gak!!

2 comments:

SaRaH NoRDiN said...

woo..pink kaler..aku nk pinjam!!

ami said...

xboleeehhhh..ekeke xupdate blog ker wess?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails