Thursday, February 19, 2009

basahkan la tekakmu~~




Dah tengok gambar air tu? perghh.. panas2 cenggini,layan air 100+,mmg masyuk la.. minuman ni dirumus khas untuk mengembalikan imbangan bendalir badan, tenaga dan elektrolit yg hilang disebabkan gaya hidup anda yg aktif. Ia juga telah disyorkan oleh Majlis Sukan Negara dan Majlis Kecergasan Kebangsaan.. hehek

Saya bukan nak promote aper,cuma saya terlalu dahaga masa ondaway balik dari Pengkalan Chepa [Program bersama MB ] tadi,singgah kedai runcit,beli botol besar terus..hihi kira nk regain energy la..huhu minuman ini juga saya minum di hari2 biasa..mase masuk KAKOM 07 dulu pon,mmg minuman ni kolej sponsor.. hehe untung..dapat air free.. hehehe teringin pulak nak aktif sukan macam dulu..hihi kalau dapat peluang bermain bola keranjang lagi,saya pasti akan sertai!!!

p/s: program bersama MB tu saya tipu jer..miahahahaahaha

6 comments:

Anike MK said...

AKu pon suka air ni gak!!!

=p

cathenclox said...

bagos2..aku sokong! tapi air ni xkene boikot kan? kang xpasai2 kene benti minum air ni..hehe

Anonymous said...

air ne kesukaan abah

cathenclox said...

opa ke ni? hehek opa,nnt,guna name/url.. opa leh letak name,tp url tu opa kosongkan ok,syg?

cathenclox said...

taste abah same ngan taste ami,kan? hihi

opa said...

take and forget

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails