Tuesday, February 3, 2009

GegurLz GiTu GaNo GiNi~~

Saya mendapat panggilan dari seseorang yg bernama Yana.. tem tu ngah syok mimpi... ahaha ne ley cite saya mimpi aper..hihi

"Ami,wat pe tu? ktorg satu bilik nk gi tesco ni..nak ikot x? "

" aa? tido.. jap ag aku smpai la.. "

mudah jer saya terima pelawaan Yana itu..setengah jam kemudian,saya sampai..cepat kan? haha dah memang tesco ngan umah saya tu dekat,mmg ler cepat sampai..hihi untuk pengetahuan awak2 semua,saya fly lagi..jgn gtau pihak kolej,oke?

:: ni la kawan saya, Aya.. cari baju kat pakwe dia..hehe pakwe kee?? =) ::

:: minat beno ngan teddy bear.. ni la Aya ngan Yana.. ::

:: gegurlz pon amek gmbo bersama.. xsangka tangan dak comel tu dapat fokus seme org ::

:: nak ayam x? ayam golek black pepper ni..bukan ayam terbang upin dan ipin.. hoho ::

:: ni la Ain.. dia makan cket je ayam golek tu..mungkin dia nak ayam upin ipin kowt..kikiki ::

:: maaf..saya ingat dorg ni minah indon tadi.. hihi peace no war!~ ::

:: Aya baru lepas minum air dari botol tu..rugi..xdapat shot yg baik..wakaka ::

:: " cane nak elak polis ni..." ::

:: dah la oit.. nok kelik doh ni.. hihi ::

Kami berpisah.. sedih ooo.. [esok jumpe ag ar ..relax2]

2 comments:

aMaLyN said...

xpehe aku..mulo2 kato mipi..lps tuh gamba g tesco tuh ambk mano??
bengong2...

ami said...

aku tesedar dari mmp la.. pahtu saim aku kol,ajok gi tesco.. pahtu aku gi la tesco..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails