Saturday, March 14, 2009

good bye

Goodbye My Friend
( I know you're gone you said you're gone but I can still feel you here)
It's not the end
(you gotta keep it strong before the pain turns into fear)

So glad we made it
time will never change it

ni last post aku.. 2 minggu aku xkn jenguk blog nih,tu pon kalau masih lagi dipanjangkan umurku..aku nak pergi jaoh..

di sini,aku ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa,mengguriskan hati sesape, dalam sedar atau tidak sedar.. jutaan terima kasih jepada anda semua kerna sentiasa mengikuti perkembangan blog ini.. tanpa korang,sape lah aku.. sape lah blog ni..

utk yg tersyg, time will heal..

semoga kehidupan aku ini diberkati Allah swt.. aku hamba yg lemah, mudah terguris walaupun hny satu perkataan yg boleh mendatangkan kesensitifan kepada diriku..

mungkin ada yg kata aku emo,tp biarlah.. hati ni benar2 terguris..

aku maafkan semua kesalahan korg wat kat aku..[erm..ade ke?] xkira la besar ke kecik, aku xnk berdendam..

keyh,post akan ditamatkan dengan kadar beberapa saat lagi..
assalamualaikum..

4 comments:

.:fifi:. said...

aip np neyh??

FaRrA DeeN said...

iyooo ko nieh?? raso pow dop brapo nok cayo jah.. hehe..

cerkleng said...

dio nk pgi Parit Buntal la.praktikal kt sana..

haha..entry mcm nk pgi oversea jer aku tgk..

huhu..

eh..tok laki mung mikaduchis tu x tau ko mung g perok??

Unknown said...

kwang3.. dio tahu la meklin weih..kui3 over the sungai perak river..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails