Saturday, April 11, 2009

backstreet boys - unbreakable

haizz..pagi tadi anto adik gi stesen bas.. memula,kene gi amek mmbe dia dulu..punye la lembab budak tu bersiap.. memula suh tunggu kat sate baung,last2,adik aku ni suh gi umah dia lak.. aku bukan ape,aku ni bukannye expert lagi bawak kete ni..lesen fresh ag..aku da tarik muka patbelas da ngan adik aku ni..nak cari umah mmbe dia tu lak,da sampai depan lorong baru cakap..telepas la oitt..aku geram ngan dia..alih2 dia cakap nk gi jemput mmbe kat umah,tp jalan kaki.. tunggu mmbe dia bersiap tu adalah dalam 15 menet.. ngok betul.. padahal da plan awal2 nak turun 730 amek dia..dak tu 730 baru nak bersiap.. xke nggo namenye.. ha..kan da kua bahasa kelate aku tu..

nih makteh nak gado ngan ceklin ni.. aduy..



tu mukaddimah je tu.. sbenanye aku nak citer pasal band boy BSB ni.. dorg da release album baru, UNBREAKABLE ASIAN TOUR EDITION, asenye last or last 2 year.. aku donlod album tu kat rapidshare,tu pon keje jaat tahun lepas gak.. huhauhauhau

nak komen je sal lagu2 dorg.. aku konpius taw lagu inconsolable dan something that i already know.. opening lagu dia lebey kurang je.. korus pon dekat2 same.. memula yg boleh aku notice sal mende ni,aku dgr kat radio la.. aku started to wonder la,awat korus dia tang blkg tu laen cket.. bila dgr lagu inconsolable lak,dekat2 je melody dia.. haiss.. balik umah,aku check balik.. puh! mmg betul la.. lagu laen2..aku igt band tu salah tone,pitching lari da dow!~ wakaka

sowey ye brian,nick,howie and AJ..wakakak siot2 laen kali,jgn le pilih lagu yg hampir2 sama munyikknye..da la dalam satu album..track sebelah2 lak tu..huhuhu tp xpe, aku nk tribute cket tuk band korang ni..

even korang da tua cam org tu tuh,tp lagu2 korang tetap meletop.. radio still putarkan lagu korang.. umur xpenting,yg penting kualiti lagu dan lirik..whahaah kalo masuk AJL ni,kalah band indie ni..huh! sgt tidak suka band indie.. sbb lagu korg asek menang AJL je.. jgn terase la wey!! yahahaha

ok la..sambung balik sal BSB tadi..

aku rase, BSB ni patot tukar la name band dorg..maklum la..dorg bukan boys lagi..dorg da tahap men! hihihi tp kalo backstreet men aka BSM.. tuka cket lagi,jd BSN.. huish.. jadi bank lak.. uuu..xleh3.. stay the same je la sng2.. langkah selamat.. rilek2..still ramai kipas-susah-mati around the world nih.. hohoho

lagu2 yg best dalam album ni ialah
  1. inconsolable
  2. something that i already know
  3. downpour
  4. helpless when she smile
  5. one in million
  6. trouble is
  7. love will keep u up all night
  8. unmistakable
  9. nowhere to go
  10. any other way
banyak tu..tp semua sedap ow....hehe

question mark?? ada..musti ada.. nape kat malaysia lambat sampai lagu2 ni semua ar? release,masuk chart,tour lagi tp tu cite setahun dua lepas,tp kat malaysia ni,thn ni baru aku dgr dalam radio.. sebuk la radio tu,radio ni duk putar2 lagu depa.. haizz.. kesian kat kipas-susah-mati cam aku ni.. sebbaek ada tenet.. jom streamyx!

ada pesanan ni,,kot2 la BSB terjumpe entry ni,suh la dorg bukak gune google traslater..miahahaha

awatla aku rase howie D ni ensem.. huhuhu sebbaek xkacak cam opa aku..hihi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails