Saturday, April 25, 2009

road to Bukit Jalil

hmm..hangat beb! semakin hangat.. huhu
sepanjang2 kedai makan,sume tulis kat manila kad, "ROAD TO BUKIT JALIL"..
mmg smgt tol penyokong negeri kelate ni..
dengar2 40k org da bertandang ke selangor tu.. haiss..
mintak2 xde rusuhan ag..

angah aku yg duk selangor tu cakap,somi dia sokong selangor.. uish..perang tu..
somi dia asal n9.. kan n9 gado ngan kelate ritu.. so,tu pasai dia sokong selangor..ahaks
petang td da pegi da bukit jalil..smgt tol.. padahal negeri dia xmasuk final pon..
ditinggalnye angah aku n anak dia kat umah..sbb angah aku ngan anak dia tu sokong kelate.. haha macam2..inilah bola weyy~ sampai centu ckali..

aku xsabar menanti perlawanan bermula ni..
pape pon, aku xkesah sgt sape menang..
aku just nk tahu endingnye aje.. rusuhan atau pon tidak.. hoho
boleh masuk sejarah sukan ni..huhuhu

kalu kelate mng,aku kira tu sbg adiah besday aku la..wakakaka

p/s: sonok dgr coach red warrior kecek klate..~

6 comments:

dayah_blueberry said...

hahahahha..
kelate kalOh..
seddey aku..
uwaaaaaaa!

cathenclox said...

aku sedih ugop...huuuu~~~
becinyo......

Anike MK said...

Kaloh penalti pulok tu...huhu...
cian kalian sume...

=)

cathenclox said...

xsoho pom selangor mene..huh! eh anike MK,anda lasum xdop smgt kenegerian.. ngee~

an2raya said...

wakakakak kalah

cathenclox said...

cis cis dan cis... ahaks.. mene xsoho wak gapo..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails