Tuesday, June 23, 2009

Love Will Keep U Up All Night~


Aku xnak gtau sape2 pon,

Biarlah itu menjadi jeritan mindaku,

Xde bende yang bagus telah diskripkan,

Bukannya kita dapat jangkakan,

Orang yang kita mahu,

Menjadi orang yang kita fikirkan.


Aku xnak gtau sape2 pon,

Tapi aku xnak idup macam orang yang dipenjara,

Xsemua harus menjadi sempurna.

Boleh x kau gtau aku bernilainya ia?

Sbb hatinya tidak boleh menipu,

Walaupun mimik muka nya mencuba.


Cinta akan menemanimu sepanjang malam.




Sbb cinta akan menemanimu sepanjang malam,

Ia bukanlah sesuatu yang kau dapat putuskan,

Satu hari kau benar2 kesunyian,

Keesokan harinya kau menangis di telefon,

Cinta akan menemanimu sepanjang malam,

Kau dapat merasai kemanisan cinta,

Kerana ia akan membawamu ke dunia lain,

Cinta akan menemanimu sepanjang malam.


Jika aku xgtau semua orang,

Mereka tetap tahu,

Ya,mereka pasti!,

Ia sentiasa pukul 3 pagi dimana2,

Kau akan tahu bila kau berada disana.


Sesetengah orang cuba untuk mengawalnya,

Sesetengah orang pula rasa ia xcukup.


duhhhh...~


Aku xberniat pon nak takutkan kau,

Tapi orang lain pon ada pertama kalinya,

Satu hari bila kau dah tua dan beruban,

Janganla pandang belakang dan jangan pernah kata,

“aku patut mencubanya dulu”


Find out!

2 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

ho0..
apecer ni ..
T_T

Unknown said...

haha..
saje nak membukak mate tuk org2 yg takut tuk bercinta lagi..hehe~

jgn ar sedih2.. cenyum sokmo~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails