Thursday, June 25, 2009

QD aku problem???

bengang ah... td aku tataw nape aku ttbe rase nak format mmc.. aku lupe folder system tu di hidden kan and aku mmg lupe lupe lupe lupeeeeee!!! dah nak naik gila aku dibuatnye.. dah ar dalam folder tu ade fileman..nyawa tuh! xde fileman,xleh nak install mende2 len..

ptg td aku usahe la cari kat tenet, alih2,salah donlod la,mmc xleh kesan la..geram tol.. aku dgn duit yg xde,ati yg resah,aku kua gak gi kbmall,cari cd n-gage..semata2 nak software fileman tu..xkesa la..rm6 je.. tp yg sakit atinye,xdapat jugak..sama cam td..alahaiii...

aku tny pakwe aku,dia lak bz..ada majlis ape tah kat umah dia tu.. naik marah la aku..tp aku xleh nak salahkan dia,tu bukan salah dia pon.. adoiii

aku surf pny surf,ade la penyelesaian,tp kene gune blutot.. aku pinjam hp akak aku,transfer kat lam hp dia,alih2 xleh send pulak..katenye protected object.. aku try rename,xleh transfer lagih... huuuu..sangatlah tensen skrg nih...

ade satu lagi penyelesaiannye..kene cari org yg kai n-gage jugak..xpon sabun ke.. tp mane aku nak cari org2 yg kai model tu malam2 gini..uwaaa...

aku nak nangis jap..xtahan nih.. uwaaa uwaaaa..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails