Saturday, August 29, 2009

Aku akhirnya berjaya menyiapkan blog ini..cewah! cam pertama kali aje tuko background.. wakaka

amacam? ada perubahan x? ke maseh nampak kekanak2an? haiss~

walao pape pon,aku berasa pueh ati la.. ye ar.. dari kul 2 ptg ag mengedit.. try and error.. kul 10 mlm baru setel dan lega.. pening kepala time edit pon ilang.. hihihi

td aku marah mawi (anak sedare aku).. geram la ngan dia.. ade ke patot dia gi letak sudu+sebtg lidi dalam jug air.. kalo korg,bengang x? dah la tu satu2 nye jug yg ade air sejuk.. uwarrgghh..

pastu baru je tadik,die masuk bilik aku,dia ckp, "mintak maaf,makteh".. wakakak aku pny la thn gelak.. mane leh gelak2 depan dia, kene ego cket.. bg nmpk bende yg dia lakukan tu salah.. dan perlu diubah.. hehe ni la cara aku mendidik anak sedare.. ganas x? he he

nnt2 la aku pujuk balik si mawi tu.. biar la dia ngan perasaan bersalahnya itu.. kecik2 gini la kene ajar,besar2 kang kurang ajar lak.. nak harapkan mama dia,mama dia pon jrg2 balik.. tinggalkan mawi semata2.. bila dia balik aje,manjakan si mawi tu.. mane la xnaik lemak budak hingusan tu..

ok lah,celoteh ini dah lari dari tajuk sebenarnye..hehe

pape pon,smg bergembira dgn wajah baru blog ni! jgn lupa vote,na!

p/s: xpegi tarawikh.. buat kat umah je.. hehe~

6 comments:

+betterSINGLE+ said...

weyh tkar kayout x ilang lak smua mende??
org nk tkar layout tp seriau la...tkot..tkot ilang smua..da la bnyk mnda..

Anike MK said...

Suka... =)

cuma...

asyik kuar popup donlod lagu..
agak leceh sebenaqnya..

tp cun r...

=)

fazrin2211 said...

dasyat marah mawi,hehehe

cathenclox said...

@fifi
hohoho.. buat la dulu pendua.. kalau xyakin sgt,sila save widgets nye coding lam word.. hehe penat tp puas ati..

@anike
oh iye ke? kalau ade direct download tools mmg gitu kimi.. to xpe..nnt aku cube cari penyelesaian len.. btw,tq!

@faz
hehek ini baru mak sdare yg disegani dan dihormati..cewah!

violetless said...

eh aku edit hg pon edit...tiru aku!!wahahah

cathenclox said...

wakaka.. koya2~
manede aku tiru.. aku tetibe rase nk tuko aje.. keh3
lawa x? hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails