Friday, August 28, 2009

Bila berlabuh tabir malam sepi...


wakaka..tajuk cam jiwang keparat ajer.. ahahaha

aku bosan ler arini.. bosan punye bosan,layan la citer galileo.. da episod 9 da aku tgk..ade satu ep ag.. nk tgk tu yg penat tu..

citer dia mengisahkan sorg detektif polis,utsumi (kou shibasaki) yg selalu meminta pertolongan dari professor yukawa (masaharu fukuyama) untuk menyelesaikan kes2 bunuh,kematian yg berkaitan fizik.. dia mintak tolong pon,atas permintaan detektif senior dia, kusanaga.. byk kes yg telah diselesaikan atas bantuan prof ini.. tp prof ini slalu cakap,dia bukan tolong setelkan kes2 tersebut,ttp lebih berminat terhadap cara kematian itu berlaku.. wakakaka truly amusing~~

kisah percintaan dorg???? tu aku tataw.. macam da ade bibit2 cinta,tp ye la..xtgk abes ag nih.. agpon,da ep 9 dah ni..

:: akhirnya,spek mata aje yg tgk cerita ini..wakakak mata aku penat weih!! ::

p/s: citer ni best! 5/5 stars out of rating!

8 comments:

:p said...

cito korea pon tgk
buwekkkk..

cathenclox said...

deki la tu..

+betterSINGLE+ said...

cit ntah papela..
tgkla cte industn ke..
hhahahhaa

violetless said...

weh tu cd ke??bg aku weh..aku tgh gila korea + jipang...

cathenclox said...

@fifi
xlayan sgt dah inustan skrg..hehek dsr pandang ke timur doh skrg ni..ekekek

@violetless
xla..aku donlod.. ko nak? nnt aku burn.. bayar melalui topap!! waakakak

weh,name hang ape ye? asek panggil violet aje..

violetless said...

laaa...hg tak tau ka nama aku apa?sila tgk page aku...kan ada aku jawab tag yg suh aku kasik nama tu..kat cincin aku pon ada nama aku..mu ni tak alert aa..ha!nama betoi hg apa lak?asik panggil cathenclox ja..

cathenclox said...

wakaka.. hidayah.. xpe lah..aku dah terpanggil ko violet.. hehe

name aku ami.. hihi xkesa la ko nk panggey ape pon..ngeh3

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails