Wednesday, August 26, 2009

study last minute~!

tiru macam saya...~~ hak3

feeling lagu plak..

bebanan internal dan external fixation datang menimpa2.. (aik,tetiba aje masuk subjek sem lepas..wakaka)

ish..walaupun aku ade yang menumpang kanan dan kiri (malaikat duk kat bahu nih!), aku totap meneruskan ulangkaji ku...but last minute...ahahahah better than NONE! wakaka

jgn tiru macam saya~~~ kikiki

doakan aku leh jawab,jawab jawapan betul lah.. hihi

test esok: neurology, bahasa kebangsaan, psikiatrik

::puan,saya stady subjek puan ni..meningitis tuu~::

p/s: perlukan opa pada saat2 begini...

7 comments:

.:fifi:. said...

chalo beteyh...
gud luck..
len kali stdy sok pgik...
hihihi

violetless said...

chayok2...owh...comel nye la baju pink tuh....

Unknown said...

@sciatic
hahak.. ko nih.. menggalakkan aku pulak study last2 minute..hihik

@violetless
haha mekaseh2.. ade corak lembu.. tu beli tu.. kalo x,haram la nk ade baju tido.. ekeke

.:fifi:. said...

kehkehkeh..
e2 rahsia plaja 'cemerlang'
huhu

Unknown said...

wakaka.. faktor penggalak!!

cemerlang la sgt.. mujo menten 3 and above pon syukur..huhu

SaYraH WonDerLanD said...

huhuhuhu ...
cantek baju tito ko..
huhuhuh
chaiyok2!!

Unknown said...

heheeh..ramai tol suke baju tido aku ni.. hehe tesco marii.. rm15 nett.. hahak (macam la hage dia berdasarkan berat baju tu)

:)~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails