Wednesday, September 30, 2009

humerus fracture

 kawan aku,eksiden mase ondaway nk balik shah alam..area kemalangan tu berdekatan pahang,ade yg kate kat merapoh.. wallahuallam.. kejadian berlaku dalam kul 7 lebih (pagi) pada ahad 27hb september 2009.

petang tadi,i got a call and message from aisyah.. dia ajak aku gi umah farid.. tp aku xendah aje..ngantok..fenat lak tu..

dalam kul 430 gitu la,aisyah kol lagi.. akhernye aku ckp,aku pegi.. bersiap2 tu,lame gak la tunggu budak aisyah ni..sejam gak baru sampai.. dia dari kbmall..setau aku,xde la jaoh sgt pon kbmall tu ngan umah aku..hihihi

sampai umah farid, pas slm ngan parent dia,jenguk la.. duk kejap tu,arina plak sampai.. aku xde la byk ckp pon.. terus mintak permisi,amek gmbo.. (giler! org sakit ni ko nk amek gmbo gak??? wth!)



aku snap je mane2 patot.. erm..aku da sampaikan salam korg tuk payed.. yg mane aku igt je la..



 
yg aku igt,payed mengadu gtl2 pada bhgn cast tu.. biase la.. dah bende tertutup.. jgn ko gi jolok2 lak tuk garu.. luka kang,haru dibuatnye..

kami kawan2 mendoakan ko selamat..

cepat sembuh ya!


Photobucket

3 comments:

IMCurtain said...

Sempat ambil gambar. Cool!

p/s: Let's join our Blogging Community We have similar function as Innit. Register now and start promoting your blog there.

fazrin2211 said...

camna leh jadi camni?

wah boleh lagi sms2 tu

cathenclox said...

@imcurtain
biase la..org minat sna gmbo..huhu

@faz
eksiden la.. kesian tgk dia.. xde luka luaran,tp dalam luka teruk..tu yg bahaya tu.. patah tulang lengan kanan dia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails