Tuesday, September 8, 2009

>> POKAI <<

Assalamualaikum...
cerita kali ni, bertajuk POKAI..
ape yg korang tahu pasal pokai ni?
sng2,cane korg mendefinisikan POKAI?
ni ade aku nk kongsi cket..

 
  ini salah satu pokai yg wujud atas dunia.. ia merupakan pantai berbentuk taman di hawaii.. hmm.. 
NEXT!
 
Ni pon pokai gak.. namanya Po-Kai Yang.. haa.. bijak x aku? 
(maaf..sy terjumpa gmbo awk ni ketika streaming2..LOL)
NEXT,sexy..~

 
ini pokai gak.. cara2 asas tuk ikat kayu..
OK,tgk lagi ape yg aku jumpe..

 
ini ialah pokai tangerine.. huhu.. bunga pulak..
tp xngam la ngan definisi aku..haha
xpe..kita cari lagi evidence..
Next,dearie ami...

 
window fibre ni di kilangkan di Po Kai.co.ltd. still ade name pokai tu..haha
seterusnya,cayunk!,

 
ini merupakan infant pet, ditemui di Pokai.. sebuah kampung kecil dekat ngan Muara Sikabalauan, utara Siberut Island, Indonesia.
sebenarnye, definisi pokai lam kamus idop aku ni xde kene mengena pon ngan gmbr2 di atas..

 
ni la..aku bukan kucing,dan aku bukan nk mencuri cam kucing itu.. ilustrasi adalah halusinasi anda saje,keyh?
im broke now.. ade la xsampai hundred lam bank.. 
nk tunggu wet masuk pon,ujung bln ni..
td g bayar yuran asrama.. huhu.. pokai, pokai..
sian la kat aku..
kalo ade sesape yg baik hati, buleh la menderma ..hahaha
gurau je.. xde la sampai nk mintak simpati kat cni..
pape pon, i still hv my fmly.. pow je dorg..
kakak2 pon ade tu.. 
haa.. kita tgk sape yg kena!!!

Photobucket

4 comments:

+betterSINGLE+ said...

huhu kesiann...
da dpt,nk skettt

cathenclox said...

aisey..
baru nk pow ko,fifi..
hahahah

eh,ko dah byr ke yuran pengajian sem ni? ke terus masuk akaun kolej?

aku malas nye nk kuarkan duit berjuta2 tu..

violetless said...

aku sentiasa pokai..mn duit aku pon tarak tau...apa yg aku kena bt aa bg tak pokai??waaa...ami!!jom bukak kelab pokai sedunia jom..

cathenclox said...

aku pon tataw la.. aku sendiri pon tataw duit aku abes kemana.. aku ase minyak kete la..mmg xterase duit digunakan..

haha.. perlu ke buat? aku takut,parti politik pon terjejas pasni sbb ramai sgt keahlian..

wakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails