Wednesday, September 2, 2009

trauma : 2 kemalangan~

Assalamualaikum..

Tadi lepas subuh,aku menyiapkan assgment yg terbengkalai itu..dan due date nye 1/9/09.. buat sampai kul 10pg. alih2,aku tertido tepi mawi,penat pny pasal.. sedar2 aje,ain kol tny kul bp nk anto asgment.. mase tu kul 1tgh ari.. aku pon mandi la siap2 nk balik kolej..

mase ondaway balik kolej,jam pulak kat panji.. huish! sengal tol.. aku duk bajet JPJ wat road block la.. terus aku check purse aku,tgk lesen ngan ic ad ke x..sebbaek ade.. tp jln pny la jem..sabar je la..pose la katekan..
ini ada sedikit gmbo time jam tuh..

rupe2nye,ade eksiden.. tp aku tataw eksiden ape..yg pasti,kren dah angkut dah. polis pon dah suraikan org ramai.. xkan aku nk berenti kot.. so,teruskanlah perjalanan ngan ati berdebar2..

lepas sampai kolej,aku amek ain.. pastu ktorg gi kolej sesame..aku malas nk kai uniform,thus ain la yg jadi mgsa.. dia g anto kat en. firdaus,then aku anto dia balik.

then, mase ondaway balik dari kolej ke rumah,ada satu lagi eksiden..dekat ngan Pink 2, yakni kolej lama aku..aduy.. nih motor ngan kete xsilap aku.. abes ghelar so so( tercabut satu2) motor dia.. helmet tah kemane.. tp org yg sakit eksiden tu,org rmai dah alihkan..ngah tunggu ambulans datang kot..

kendian,aku ade rakam.. tp cane nk uplod lam ni nih? aduy.. jap..cari penyelesaian..~~



pastu,aku gi isi minyak.. minyak naek ooo! mase tu,aku dengar munyik ambulans.. hmm..mujo da sampai..kesian org yg eksiden tu..

aku mmg nk berhenti,tp siyes aku takut..ramai sgt org laki..segan lak.. xkan aku sorg2 pompuan nk thegeh2 kat situ..ish~

aku balik umah dalam kadaan gubra..cuak nk bwk lelaju.. huuuu~


Photobucket

7 comments:

violetless said...

ko nih...btla muka tak malu sket..g la tgk mangsa tuh..mu tuh nurse!tul ke?ke doc?heheh..mu bg aa cpr..jgn bt mouth nya..kang batal lak posa hg...hahaha..hg posa ka dak arini?
hg ada bg emel kat cik senapang ke?kalo tulla kan...two thumbs up...hg mmg syg aku..aku pon syg hg..

.:fifi:. said...

haish..
kate nurse..
wat mnde tgk gtu je??
g la cpr ke..
ngeh3

Unknown said...

amboi2..sesuke je nk kasi cpr.. igt org lemas air ke? huhuhu bukan xnk membantu,tp ko phm2 la,aku xqualified ag..sgt takut dlm memberi perawatan.. kalo tersilap lgkah,mau nye aku kene saman..

violet,aku tadak emel dia,dia pon xde emel aku..mane hg dgr cerita ni? huhu

fifi, ko je la kasi cpr..hehe

violetless said...

laa yeke??weh...sila bg alamat ko ye kat emel aku...violetrblue.red@gmail.com..bangga lak aku rasa bg emel aku kat hg...sila kembangkan idung hg..

Unknown said...

wakaka..siot aje hg ni.. sat..aku kasi..haha

SaYraH WonDerLanD said...

alaaaaaaaaa
mana eksiden nyer?
nk nengok la
T_T
sikit jerk T_T xde pon langgor2

Unknown said...

haha..dalam video tu ade,tp lepas eksiden la..muto tu remuk taw.. takot aku tgk..huuu...seramm..~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails