Tuesday, October 13, 2009

crocodile's day..~

what can i say? i only can say, buaya is down on my feet.. haha

actually,baru shopping2 ngan ma.. sblm kua ngan ma tu, aku da kua ngan ainul hana ni.. kami ke tesco semata2 aku lapar..hehe sodap hot plate itu.. pastu,da puas pusing2 lam tu, kami ke hayaki.. sampai ujan benti cket2.. (ape tu ujan benti cket2?)
pastu,aku drop down her at her home,near masjid telipot.. then,balik umah.. pastu la ma aku ajk gi kbmall..huhu

memula,dia nk beli kasut aje.. bekenan pulak kasut yg xsama kaler ngan handbag yg sedia ada.. alih2,beli handbag skali.. offer byk.. so,xmahal la.. haha maklumlah.. mega sales!

lawa gak ma aku pilih.. kaler beige.. gmbo xde ar..sbb dia da amek letak lam almari dia da..

lam masa dia duk pilih tu,aku pon cari2 gak ar kasot keje aku.. ye ar..xkn mau ngepow kasut ma aku aje.. (actually,kasut itam yg slalu aku pinjam dari ma aku tu lawa sgt.. nape la brand tu tade kat klate ar? huuu sgt sedeyyyy...~)

aku cari yg simple+sng pakai+thn lama.. jumpa gak kasut itam ni..

sila la tgk.. maleh nk komen byk2.. tp simple je kan? huhu


:: the kotak.. ::



:: before less..hahaha ::


 ::  crocodile hunter ::

 
::here it is.. the new black eyed crocodile~ ::

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails