Monday, December 28, 2009

sosial in negative way kah aku? syhh!

ni sekadar luahan hati.. kalau ade yg terase, padan muka ah! aku malas nk amek tahu..!

ade someone yg aku kenal, tp aku xpna jumpe dia pon,juz takat lam fesbuk aje..
dia gtau org len, yg aku ni kuat fesbuk ngan laki..

sesuka ati je dia ek? yg dia nmpk,aku layan laki aje.. aku layan sama rata je aku rase.. tp mata org, nk buat cane.. ade mata yg cam laser cylops tu, porak peranda la..

setahu aku,aku xde ler menggatal ke ape kat fesbuk tu..aku tahu aku sape.. tp,aku cukup xsuke bile ade yg ckp blkg.. xpuas ati, ckp depan ah.. jgn jadi pengecut!

bila dah jadi ceni, ko la malaikat..aku la setan.. aku je la yg nmpk gatal.. ko je nmpk baek.. baek le sgt..

dunia akhir zaman..fitnah dimana2..

dulu,ade yg fitnah aku slalu kuar balik lewat2 malam..  setahu aku,xde nye aku kua balik lewat2 nih.. igt org ade kereta ni,slalu nk gi jenjalan smpai larut malam ke? slalunye, yg jenis liar,bila dapat keta,teros balik lewat2 malam.. tu pon mujur ler kalo balik..hahaha korang rase cane? aku tahu sape yg fitnah aku tu, tp aku juz bersangka baik ah.. luaran dia mmg korang xkn sangka dia tu cam s*** sebenarnye..

pape pon,aku mmg terase ati tol ngan *** malam ni.. terase sgt2.. tp nk buat cane, sape la aku ni.. baik aku diam kan aje kan? syhh!


Photobucket

5 comments:

ciK giNcu said...

lalink....kdg2 sosial itu penting~~

cathenclox said...

aku kene menjadi sorg perempuan yg xde life.. yg xperlu amek tahu pasal dunia luar..
aku konpius la..just berbalas2 komen kat fesbuk pon dikate kan sosial yg xbaik..
aku fedup gile nih!

SaRaH NoRDiN said...

celaka punya org ..si0ot jerk dia pitnah2 ko ami!!...

ko layan jerk aku kat fesbuk..asal aku bls ko bls...apsal org tu cari pasai ngan ko ami..
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

.:fifi:. said...

de apsal tetibe nk ckp macm tuh kat ko weyh??
de jeles kot ko xlyn de??
kasi lempng sedas

cathenclox said...

biarkan lah.. org xsuke kite..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails