Sunday, April 11, 2010

saja jalan2,awak xboleh ikot..

tajuk amat xleh blah..
tp boleh blah jugak la cket2..hehe


smlm,aku pegi ke bukit bunga.. ni ha location dia.. ade kenduri org arab kawen.. hehe kene berbaik2 la ngan org arab ni.. menantu dia tu timbalan pengarah hospital kat arab saudi.. kot2 ler dpt keje sane nnt.. ekekeke


xsempat amek gmbr byk..tp ape yg menarik, kalau kat malaysia, time kawen,biase lah,ade set karaoke lagi..tp majlis ini set karoke xde,DJ xde, tp diselangi dengan bacaan ayt2 suci alquran. indah bukan? lain dari yg lain.



selepas itu,dalam pukul 230 tgh hari,aku,abah dan ma bertolak ke perak. actually,da dekat dah..hehe saje je kasi havoc cket..hihi

sebetulnya,kakak aku akan tiba di puncak titiwangsa dalam jam 4,tp tah cane,delay pulak flight dia..hak3
semasa di hentian titiwangsa,aku sempat capture ini.



ini kubah surau yg kecik.tp comel. memandangkan kapasiti xmencukupi, ade kutipan derma ikhlas bagi sesape yg nk menderma utk membesarkan surau itu.jadi,ape lagi! jum la derma bila singgah situ.. :)

suhu kat situ amat sejuk..nyaman skali tau..hoho

selepas itu,kami meneruskan perjalanan ke perhentian Perah. di sana,kami menunggu kakak aku yg xtiba2 tuh..lambat betul.

bila dah sampai,ape lagi..amek gmbo lagi! wuakaka


dalam pukul 6 ptg,kami semua bertolak pulang ke Kelantan. semasa jadi co pilot,aku sempat la snap beberapa gmbar yg aku sendiri xpercaya aku yg snap tau..
ade yg seramnya,gmbr awn yg menyerupai "something".. cuak.. mase nk edit,baru tahu gmbo itu wujud dalam hp aku nih..
jum terjah!

:: nampak x gumpalan awan tu? macam ape yer? lu pikir la sendiri ..wa takot woo ::



:: eiffel tower konon. tgk awan dania tu..menyerupai kuda laut ::


:: mentari di ufuk timur ::



last but not LEAST....


:: kereta bapak aku ::

kami sampai di rumah pada pukul 10 malam.. sempat lagi tgk final piala FA dimana n9 menentang Kedah yg berakhir dengan kemenangan n9. penalti 5-4.

sekian,wassalam..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails