Friday, May 21, 2010

citer2 cket,der.

achum! achum!

bersin ya amat. jam menunjukkan 6.17 pagi. jam loceng ke jam bersin?.
bangun solat subuh. ngadap lapy. tp xtahu nk buat apa. clueless.
terus aku godek2 lapy. sbb perisian xpenting byk!. aku delete2 je yg aku xguna.
aku dah buang adobe flash.berat bende tu. byk jugak yg aku delete.
tp hasilnya, aku dah save 10gb! aku pon xtahu ape la yg makan byk sgt drive aku nih.
skrg,lapy aku dah laju sikit. ye,vista mmg problem.slow itu,slow ini.
xkesah.janji sejuk mata memandang.



latest news?
byk..semua xsempat nk update.almost a month,izit?
ok,aku skrg blaja bahasa.blaja sendiri2 je.
bahasa perancis. ntah. suka kot. org klantan xde mslh kot dalam sebutan perancis.
sbb R dia tebal. hey~ itu kelebihan.
2 minggu lepas,aku beli kamus perancis.
semangat pny pasal.seminggu sblm exam,aku duk pulun kamus tu.
padahal,xde subjek tu lam exam aku.
tp xpe..minat pny pasal.
exam tiba,aku boleh je jawab.
thanks to clinical-lah! byk benda baru aku blaja di sana.



skrg,cuti2 malaysia.
ehm~! cuti yg dibuat sendiri.sbb xde itam putih dari kolej.
nvm,kolej ngan umah dekat je.
bila2 masa je boleh pegi.

kesudahan?
aku still lagi didepan lapy aku.
myb utk sejam dua ag.
sbb aku nk sambung tido.
penat memerah otak minggu ni.

opps! aku lupa nk tutup suis air. daaa~

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails