Monday, March 21, 2011

PERFUME : YOU ROCK MY WORLD!

sape suka perfume?
xsemua suka perfume..
tapi aku totapppp suka!

ok..ni list antara perfume yg aku dah cuba,dan i likeeeeee it~

1- escada ocean lounge

floral fruity.. syok!! brother yang jual kat sunway tu kate, bau geram2..haha ntah la ape nye feeling..
boys tau kot? erm..

2- DKNY Be Delicious

dah konfem2 bau apple kan? hak3 
aritu promotion kat kbmall.. harge dia rm199 but get one free..
tapi skrg,xde dah kot promotion tu.

3- impulse NY city collection
     yang tudung warna pink ni packaging lama kot.. tp bau dia manis cket dari yang tudung putih tu..hihihi



yang ini pulak,best la jugak..harge pon boleh tahan murahnye.. kalau anda nak perfume bajet,boleh la beli..








4- escada paradise

actually,ni aku rase dah best until ocean lounge tu kuar.. caye lah!



5- farenheit 32 by CD



bau dia agak kuat jugak.. tu pasal aku letak dia no 5..hahaha




so,mainly,aku ni jenis suka floral and fruity.. which is not smell strong.. geram-geram..wakaka


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails