Sunday, March 20, 2011

kerap tukar profile picture. ANNOYED!



aku ade wat status ni kat facebook pagi tadi.
well,a bit annoying la,der..
kita ni,bukan nye nk igt sgt name member2..
yela..dah gune nama katun lah, nama artis la..
macam2..
tambah plak tu, ske tuka profile picture dengan kerap!
i mean, ade yang tuka setiap 2 3 jam, setiap hari, setiap minggu!
what the hell lah..
well,aku pernah block la beberapa orang yang suke tuka profil picture nih..wahahaha (gelak evil)
tapi,kalo korang terase hati,sila lah remove aku dari frenlist korang..
sbb aku rase cam kejam pulak aku ni nk block2 orang..hihi

ske ati korang lah nk tukar profile picture pon.. tapi janganlah kerap sgt.. geli aku tgk gmbr posing2..
muka dah la terlalu lawa dan hensem.. mati! mati!

p/s: i have a point!

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails