Sunday, March 20, 2011

10 Best Internet Security


klik gambar utk paparan lebih jelas..
ini yg aku telah bersusah payah crop dari sebuah website..hehehe

so,the 10 best internet security adalah seperti berikut:
  1. webroot internet security essentials
  2. bitdefender internet security
  3. KASPERSKY INTERNET SECURITY
  4. norton internet security
  5. ESET smart security
  6. AVG internet security
  7. trend micro titanium internet security
  8. e-scan internet security suite
  9. bullguard internet security
  10. zonealarm internet security

nape aku boldkan kaspersky internet security tu?
haa...sbb aku gune yg itu la..
aku beli semasa PC fair thn lepas..
harga dia masa tu RM105 xsilap aku..
aku beli yg 3 users..
pakat ngan 2 orang member aku..
dapat paperbag yg comel lagi..hihi

menurut website ini, kaspersky la yg paling mahal..
kenape?
sbb dia amek org yg tersohor jadi duta!
waklu~~

datuk lee chong wei dan jacky chan duta produk ini..
kalau gune produk ini,
mesti komputer anda pandai berkungfu dan main badminton!!



Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails