Monday, April 11, 2011

Nasib Wanita Cantik

Apakah nasib wanita cantik di masa hadapan?
Kajian Universiti Cathenclox di Windsor,England keatas 1000 respondan wanita kategori cantik dan mendapati 75% wanita-wanita cantik adalah bernasib malang.
Manakala 25% lagi berjaya didalam hidup selepas berjaya keluar dari gelumang kehidupan yang malang.



OK,pendapat aku pulak..
wanita2 cantik ni,disebabkan dia cantik, dia menonjol lah..sejak dari sekolah rendah hinggalah ke peringkat menengah. ada yang sampai ke peringkat universiti,tetapi berhenti diseparuh jalan.yang bernasib baik,akan melanjutkan pelajaran ke universiti dan berjaya di dalam hidup.

apakah halangan-halangan yang membuatkan wanita2 cantik ni tidak berjaya dalam hidupnya seperti impian mereka?
pertama, bila sejak sekolah lagi menonjol, mula lah ramai lelaki tidak terkecuali cikgu2 menaruh perasaan terhadapnya.. cikgu2 lelaki yang miang ni even dah ada bini, tunggu wanita2 cantik ni abis tingkatan 5 je. pastu terus sambar buat bini! yea.. wanita yang bernasib malang ni kebanyakannya jadi bini no 2 ataupun bini muda.. hihihi pastu,kehidupan dia semasa menjadi wanita cantik sebelum ini tidak lagi dibenarkan sama sekali.
maksud aku,dia dah xleh menonjolkan kecantikan dia dah.. kan dia dah jadi bini orang. suami dia takot terlepas kat org len ler!! haha





cuma dalam kes bang aziz ni, aliah wayyyyyy tooo hot!

tapi kan,ade je yang suami dia kasi je dia seksi..



tapi ada juga dalam kes ini,walaupun jadi bini muda, dia terus berjaya! mungkin turning point dia..



mungkin eun suh jer bernasib malang.. abang suka dia, kawan pun suka dia.. last2, dia mati,semua mati.. huarghh..sgt sedih...


begitulah kisah beauty in the world... dah la cantik, didengki orang pulak.. kalau ade yg buat naya,lagi parah.. sadis sekali kisah orang2 cantik ni.

p/s: ini adalah kajian tipu semata2!!!


Photobucket

1 comment:

MaiRa QuEeN said...

suke sgat cte nie...ctekorea 2 la..heehe

http://ctqueen.blogspot.com/2011/04/give-away-dari-nelly-dan-mas-untuk.html

dtag sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails