Wednesday, January 21, 2009

kene Tagged agi...

1. berikan satu peribahasa.
  • bagai melukut di tepi gantang ( aku pon xtahu maksud dia..tapi cam best jer..)
2.Berikan satu pantun 2 kerat
  • sehari selembar benang, lame2 jadi kain. (maksudnya,org2 yg pakai seksi tu,dia still ag tgh mengumpul benang2 lar..wahahha )
3.Berikan pantun 4 kerat
  • satu dua kucem berlari, mane nak sama si kucem belang, dua tiga boleh ku cari,mana nak sama macam opa seorg.. ( hehe ngengade tol..)
4.Sukan apa yg anda suka?
  • bola keranjang (best woo... tapi once da bersukan,jgn la benti..nanti badan cepat naek doe!~)
5.why??
  • sebab saye minat yao ming kowt~

6.Andaikan anda diberi peluang menamakan sebuah negara,apakah namanya?
  • Negara Gojes
7.Kenapa?
  • agar semua org dalam negara saya akan gojes2 slalu..hihi
8.Apa yg sllu awk ckp?
  • yelah...
9.Apakah bebelan yg selalu awk dengar?
  • maen sms sokmo!~
10.Yg selalu awk ckp pada siapa?
  • xpaham la soklan ni..next..
11.Cuba marah sikit( :] )
  • gedio gak!!!?~
kene tagged lagih... jap nak cari org ni..

  1. dayah
  2. pai
  3. sarah

4 comments:

baSIkaL_iDamaN said...

gedio gak?
pe maksud dier.>>>???

.pai. -theBroken- said...

aiyark.. aku pon kene gak ker niyh.. adeii..

ami said...

gedio gak= ape dia ar?

hihi~

ami said...

aah..wajib seyhh.. ko tido ag ke pai? awat kat gtalk tu xtuko2 ko nye status..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails