Friday, January 23, 2009

pendaftaran sem 3

ni ade cite nak kabo ni..haha tanggal 21hb jan,ari daftar sem 3 selepas bercuti selama 2 bulan..huhu~ pny la tinggi tahap kemalasan ku tuk pergi..sbb result sem 2 musti dapat time daftar tuh.. haiyaa

firstly,kene gi kaunter kewangan,HEP, akademik,result,invois.. bengang ngan kaunter kewangan ar..aku da bayar complete utang sem 2,tetibe,ade balance rm20 agik..giler ke aper..die cakap ade kompaun yg aku xbayo..padahal tyme aku nak bayar ritu,dorg ckp,yg ni xyah bayar la.. nak je aku sepak muka yg cakap cntu dulu.. ngan berat ati,aku bukak la purse lembu aku tu..ad rm40 jer.. da a ni je tinggal duit nak idup sampai ujung bulan ni..aduyy.. ketar2 byr time tu..aku bayo je,maleh nak gado ngan dorg..dorg ag cerdik dari aku..tu pandai songlap duit student tanpa disedari..ish~

setel kat ctu, kene gi bahagian akademik.. update file..membe aku ag ar,dia lupe nak letak borang aku janji belum kawen.. kene perli ngan aku lak tuh..haha sian dia..amponz..

ni yg wat aku berdebar ni.. result ... tp mmg spt yg dijangka..subjek yg aku xleh jawab mmg down..in a back side,carry mark tinggi..haha xde la jatuh gedebuk sgt..kan? igt! jgn maen2 mase midsem,asgmen kene anto,kuiz kene tinggi..ihhi

ni result aku.. satu je A.. tu pon minus..wakkaakaka

:: aik..subjek je ke? haha ::

:: jgn gelak ar..aku taw aku xpandai cam korg... ::

pastu,aku n the geng amek gmbo..cam bese la..wajib ader punye..hihi ok,aku nak perkenalkan roomate aku nih..:: ni aku la..xyah nk intro byk2 ::

:: ni ain..dak mersing..sian dia..dia sowg je dak luar dari pahlawan berempat ni ::

:: ini yana.. umah dia blkg kbmall..tiap2 ari lepak citu..kekeke ::

:: ha..ni aya.. budak yg ade kete,tp xde lesen..hihik ::

:: here we are.. ::

then,ktorg gi makan nasi minyak..perghh...xcedap langsung..nasi lembik..haha

pastu,aku, yana n aya balik..monggek muto 3 org.. i cant describe..sbb seme montot cute2..tp leh je muat atas muto tu..hiahiahia gmbo xde sbb takut dapat dikesan oleh jpj nnt..haha

4 comments:

baSIkaL_iDamaN said...

fuuiiyooo.
naek moto skali 3owg??
hahahahahahhahaaa..
bagosh2..
amalkan la slalu..
hahahahaaa...

ami said...

hahaha sbb naek 3 owg la aku kene isi angin tayar tu selang 2 ari..keh3 keje jaat ni aku wat sem lepas ag.. mmg femes aa ktorg..

lolita said...

xssoho..aku naik muto 4 orang :P

ami said...

aku kiro 4 ore jugok la..mugo ado box ite tu alik lake..kah3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails