Wednesday, September 16, 2009

shopping...~

td malam,aku kua shopping ngan adik bongsu aku.. gi tesco aje, xjamm cket jalan..

agpon aku tahu shortcut..hehehe

mentang2 aku mense,sme bende aku yg kene uwat.. tp xpe la.. shopping2 ni,pleasure.. anytime,boley je sape2 nk ajak.. tp jgn le ajak time aku ciputt.. kang telan air liur aje la nnt..huhuhu~

nampak x,ade wane bekas wane pepel tu? haa..tu la bekas whiskas.. sayang tol adik aku ni kat lembu dia..

:: lembu amek bau dulu.. ::
:: yeay! maksu da maghi! ::

  :: kene bukak plastik ni dulu,lembu~~ ::

:: posed! nampaknye smeagles xsabar2 da tu.. lidah pon da jilat2 bibir ::
:: at last.. aku buleh makan stlh berpuasa dari pagi tadi ::

:: smeagles pon nk jugak.. nyum2 ::
p/s: bolehkan adik aku sayang anak dia seperti sayangnye dia pada lembu?

Photobucket

5 comments:

violetless said...

hg ni asik sopping jala..tak sabonya aku nak balik...esok aku balik weh...tak ble la aku nk bukak blog da..adesss..rindunya kat blog aku..

SaRaH NoRDiN said...

wow wow!! shopping..perghhhhhhhhh...

hihihih budak2 mmg mcm tu..mmg sorang yg penyayang la lau dia yang kucing camtu anak mst lg2 sayang.

cathenclox said...

@violet
ko online la gune enset.. hehe zaman dah berubah.. wakaakak
pape pon,safe journey..
ko jgn lak paksa pakcik bas drift pulak..kikiki

@sarah
uhuhu tgk la adik sape..
kalo kakak dia penyayang,adik dia musti penyayang jugak..ahahaha

Arifah Yaakub said...

apew plk lembu tu ke kucing........

cathenclox said...

eh eh,,tny plak..
sebuk aje,,ahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails