Thursday, October 1, 2009

auta @ fakta?


tajuk xleh blah..haha

aku nk citer sal smlm nih.. perbualan antara aku,abah aku dan ma aku.. aku tulis dialog,dan sila bace ikut nada yg berbeza ok? takut kesalahan intonasi pulak..miahahah

ma: ni makanan tuk bukak pose.. nasi,aym goreng,kcg buncis, ikan patin, air susu.

abah: ni je ke?

ma: slebihnye kasih syg.. (hahaha aku gelak time ni)

abah: air oren ni bungkus la skali.

ma: mane boleh..kang xleh azan plak,sore serak.. (abah aku wat muka xpuas ati ni..haha)

abah: malam ni xde nk klua gi mane2 dah kan? (ecece tuka topik lak dia..ohoho)

ma+aku: tak.

abah: dua dua ni malas basoh kete..abah da basoh kete tu.jgn memandai nk bawak kua lak malam ni..

aku: rajin la..tadi mmg niat nk basuh,tp sbb ujan ribut tadi,kete tetibe je jadi besih.. (huahuahua)

abah: xyah kua la.. nnt kotor tayar kene lopak.

ma: eh pegi2 cepat la.. maghrib da nk dekat da ni..

abah: ye la.


macam2.. mmg aku xkua umah la smlm.. agpon,kete aku abah aku bawak gi masjid..huhu minyak xbanyak.. mintak2 dia isi..hahahahahahahaahha

p/s: kasih sayang xperlukan auta @ fakta..tp sebaliknya perlakuan yang ditunjukkan.. kasih sayang boleh ditonjolkan dalam pelbagai cara, melalui masakan, perbualan, dan sebagainya.. tidak perlu auta kerna anda pasti hipokrit.. tidak perlu fakta kerna kasih syg anda pasti stereotype aje..

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails