Thursday, October 29, 2009

unsporting friend, accident, football, & simulation..

byk tu..4 skali aku buat.. xpe lah.. aku rajin nk ngepost..haha

unsporting friend


haa..bez x tajuk pertama aku? unsporting fren.. mmg xbesh kan kalo ade membe yg xsporting.. huhu time susah,cari la kita.. time sakit ati markah down, dikaitkan kita dgn masalah2 yg dah lama..pastu nk marahkan kita, org len plak jadi mgsa.. huhuhu pathetic.. buat yg xsporting tu, harap2, sporting la pasni.. sblm judge org, kaji selidik dulu masalah tu.. jgn men marah xbetempat.. pastu siap heboh2 satu masyarakat pulak.. ag awk marah,ag la awk membuka pekung di dada..

ami rilek saja..


accident


lepas problem ngan unsporting fren tadi, kita ke berita seterusnya.. atok saya eksiden.. iswara kelabu bernombor plat DAJ 870 (erm..sapa tahu pemilik kete nih,suh dia serah diri.polis mencari anda.. jgn men langgar lari aje,budak!)
memandangkan jalan yg dilalui kereta iswara dan atuk saya itu jalan sehala,tp kereta iswara itu bodoh agaknya.. xreti baca signboard la kot.. dia boleh reverse kereta sbb nk tuka haluan.. atuk saya membonceng motosikal baru pulang dari pasar tani ,dari blkg xsempat nk ngelak.. motor calar cket aje,tp atuk saya terbang menghinggapi sebuah van.. kemik van itu..
pemandu kereta iswara itu menghantar atuk saya ke A&E hospital machang, dan terus blah.. nasib tidak menyebelahi pemandu itu.. even dia langgar lari, sorg MA sempat mengambil no plat kereta pemandu itu.. jumpa di court!
atuk saya right shoulder dislocation, bengkak kepala.. tp bengkak kat kepala tu da surut.. bahu nye aje yg sakit.. sakit yg tidak henti2.. ditambah pulak dgn susah nk PU, terpaksa lah dibawa atuk ke tandas.. setiap kali ada pergerakan, setiap kali itu lah bahunya akan berdenyut2 sakit.. tp terpaksa la,sbb nk PU pny pasal..
smg atuk cepat sembuh.

ami jadi nurse official kejap..

football


semua sudah sedia maklum bahawa Kelantan telah membelasah Perlis 2-0 di stadium Sultan Mohamad ke IV malam tadi. tp aku tido awl.. kepenatan sgt2.. erm.. ade tunjuk lam tv x smlm? hahaha pape pon,tahniah.. erk.. pasni ada bertemu ngan N9 ker? aku cuak..aku cuak..hahahaha

ami tahu kat fesbuk aja kelantan menang..

simulation

minggu ni ada simulasi di kolej.. simulasi ini dikira sebagai kehadiran klinikal..jadi,buat sesape yg tidak hadir tu,phm2 la.. saya ni,xnk bz body..tp kalau anda nk extend sem,silakan berbuat demikian.. huahuahuahau
ada yg dah balik ke negeri masing2, even budak2 klantan sendiri.. xpaham aku.. dah tahu ektiviti kolej,pegi je la.. xrugi pape pon.. tol x?

ami dambakan cuti final..


FIN

Photobucket

10 comments:

Ken Wooi said...

too bad perak lost in the football competition edy.. =P

kenwooi.com

Unknown said...

oh..feel sorry.. but nvm.. try again next league.. :)

.:fifi:. said...

fuh...bnyk2...
huhuhu

violetless said...

aku kesian kat atuk ko yang ensem tu weh....kem salam kat atuk ko ye...cakap "cik violetless yang manis lagi menawan kem salam" ye..

cakap bisik2 tau...batu lomantik

Kennee said...

hahaha... cute la... cara u citer... XD Btw, nanged ya on innit and also ad clicked ya... ^^

Unknown said...

@fifi
haha byk citer tp ringkas.. maleh nk karang byk2..hahaah

@violetless
ceh.. xnk.. sbb ko xnk kasi gelang tu kat aku..ki ki ki aku gurau aje..haha nnt aku gtau dia eh?

@kennee
aigoo..cute ar? haha ok..thanks.. nnt sy click u pny jugak..

Unknown said...

mantap lah kelantan loni!

walaupun aku rkyt trg..
aku pon sokong kelate...

hehe

Unknown said...

@anike
hehe kmg tganu murtad nih..kakakakaaka taw xpe..mintak2 mng kali ni..hehe

Atie said...

bakpo cuak kelantan vs N9?? misti la N9 kalah...hahahahha.

upss...slow sket nnt abe ngah dengar :P

Unknown said...

hahaha male nih penentu.. mitok2 mene lagi nga perlis! yehaaa!!

opps! kuat sgt ko? kakakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails