Tuesday, April 19, 2011

Pengantin Untuk Dijual

GP SALE!!

HUHU
ni tajuk cerita kot..
aku rase Fahrin Ahmad yang belakon citer ni.
xpnah tengok. orang kate sdap..
xmampu nk pakai astro.
citer dia pasal ape?
ce cite..ce cite..

saya xpernah seSERIUS ini bila bersoal pasal perkahwinan.
awak je yang xpaham.
ye..
awak tak paham.
kalau awak betul2 serius semasa membuat janji,
awak pasti dah jadi somebody sekarang.
usaha tangga kejayaan.
dan rezeki tidak datang bergolek ditepi PC awak.
dulu saya paksa-paksa awak kerja.
sebab saya tengok awak terlalu 'bersenang lenang'..
tapi apa saya dapat.
nothing.
sape lah saya nak nasihatkan awak.
dan awak anggap apa yang saya bagitahu tu,
benda main-main.
ye..
semuanya main2.
saya tak nak jadi pusher.
tak nak paksa-paksa awak lagi.
sungguh! saya tak tipu.
let it go by the flow. (broken english)
saya tak mahu lagi mengharapkan sesuatu yang tidak pasti.
saya tak nak melebih-lebih atau over.
kan saya dah cakap,saya ikut flow aje.
saya anggap, semua ini dah tamat.
kerana mencari suatu kepercayaan itu amatlah sukar.
kerana saya dah bosan kot asek dimungkiri janji.


*pengantin untuk dijual*


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails